Iphone

Nu sitter jag i bilen på väg mot färjan som vi ska ta till Åland och där ska jag vara i en vecka, får se hur det blir men tror det blir glassigt!
Idag har jag inte gjort så jätte mycket vaknade runt 11 drog hem från bea,fixade mig lite sen åkte vi till stan för jag skulle hämta min söta iphone som heter viggo, åhhhh har verkligen saknat min bebis men nu är han hemma igen. Tog tåget hem medans bea stanna för att fixa lite saker sen packa jag  klart och fira min kusin som fyller år idag så åt "lite" tårta. shit jag har ätit tårta 2 dagar i rad nu , måste seriöst ut och springa innan jag får fetman :O


oj, jag blir nästan rädd själv av bilden men jajajaa

/Sophie

Kommentarer
Postat av: alle

haha jag blev fan också rädd av bilden

2010-08-07 @ 19:28:37
Postat av: amanda

fina ögon!! :P <3

2010-08-09 @ 16:24:13
Postat av: Martins syrra xD

vilken fin blogg du har:)

//Andrea

2010-08-20 @ 16:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0